Vacature voor de West-Bank, Palestina - Reisverslag uit East Jerusalem, Palestina van Jonathan Torre - WaarBenJij.nu Vacature voor de West-Bank, Palestina - Reisverslag uit East Jerusalem, Palestina van Jonathan Torre - WaarBenJij.nu

Vacature voor de West-Bank, Palestina

Blijf op de hoogte en volg Jonathan

01 Januari 2014 | Palestina, East Jerusalem

Vacature voor de West-Bank, Palestina
Heb jij een brandend verlangen om verder te kijken dan de grenzen van je vaderland?
Kom dan naar de West-Bank daar waar de mensen zo gastvrij zijn en de temperatuur altijd hoger is dan in Nederland. We bieden een plek met veel bijbelse plaatsen, supermarkten in allerlei soorten en extra beveiliging van de Israëlische soldaten die overal opduiken.
Wat verwachten wij van jou als je hier komt? Wij hebben een profiel opgesteld voor mensen waarvan wij denken dat zij snel hun plek zullen vinden.

Profiel:
- favoriete eten: kip en rijst
- Je rookt
- Je bent in staat meer dan 5x per dag koffie te drinken
- Je bent goed in het omgaan met je eigen geslacht
- Het werk- en leeftempo is -1 of -2 in vergelijking met Nederland
- Je houdt niet van plannen maar meer van impulsieve ideeën uitvoeren
- Je bent een ‘crazy driver’ achter het stuur
- Je houdt van dansen op Arabische ritmische muziek
- Je investeert in de familie en ben bereid minimaal een dagdeel per week met hen door te brengen.

Later deze dag/week een weekverslag en een nieuwjaarsboodschap van en voor Palestina.