Israel reis 2013 I - Reisverslag uit East Jerusalem, Palestina van Jonathan Torre - WaarBenJij.nu Israel reis 2013 I - Reisverslag uit East Jerusalem, Palestina van Jonathan Torre - WaarBenJij.nu

Israel reis 2013 I

Door: Joost van der Torre

Blijf op de hoogte en volg Jonathan

09 Augustus 2013 | Palestina, East Jerusalem

Ik ben nu 40 uur in the Holy Land. Tijd voor een kort verslag.
Ik ben veilig aangekomen via Roemenie. Deze keer moest ik lang in de rij staan bij de douane maar werd geen 2 uur ondervraagd. De Sjeroet (bus) naar Jeruzalem had geen haast dus was ik pas rond 03.00 uur bij mijn hostel. De eerste dag was vol actie met het zoeken naar een supermarkt, simcard, slippers, eten en goede adresjes. Alle dingen zijn nu geregeld :). Me hostel is prima en 10 sec af van Jaffa gate en vond hem dus nu ook meteen.
IK heb gisteren gevuld met:
- 2 uur rondleiding door Jeruzalem
- 1 uur bezoek & rondleiding onder de Western Wall
- Een bezoek aan Yad Vashem (holocaustmuseum)
- Een drankje doen met een Brit en twee Duitsers.

Dit is een kort verhaaltje. Morgen om 15.30 begint het echt. Dan word ik opgehaald om naar YMCA-kantoor te gaan.

Veel shalom uit het holy land.

  • 09 Augustus 2013 - 15:40

    Ineke Heijndijk:

    Hoi Joost, fijn dat je goed bent aangekomen. We hebben al een paar foto's op F.B. gezien en dat keppeltje stond je niet slecht! Je commentaar bij de foto's is ook leuk, net of ik oma hoorde of haar zus tante Adrie, "niet klagen maar dragen"
    We hopen dat je mooie ervaringen zult hebben in de komende tijd. Groetjes van tante Ineke en ome Bert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jonathan

4 weken naar Nabloes in vooral een gehandicaptenproject, erg spannend&leerzaam!

Actief sinds 10 Juli 2010
Verslag gelezen: 1258
Totaal aantal bezoekers 22876

Voorgaande reizen:

12 Juli 2010 - 09 Augustus 2010

Start van een droom

Landen bezocht: